maanantai 23. joulukuuta 2013

23. Ei vieläkään joulurauhaa O.o


Sain siskolta ihanan joulukimpun. Harmi kun sen kimallusta ei saa kuvattua - tai mun taidolla ei sitä kuvata. Mutta se on ihana <3 Se onkin mun ainoa joulukukka! Yleensä mä olen ostellut asunnon täyteen tarjoushyasintteja, että joka huoneessa varmasti tuoksuu yks mun lempijoulutuoksuista. Nyt on unohtunu kukat ja piparit ja tortut :-O Mä oon jotenkin niin tohissu lahjajuttuja etten oo tajunnu niitä perinteisiä juttuja ollenkaan ottaa mukaan... Ei haittaa, sitä suuremmalla innolla napsin jokaisen jouluna tarjottavan tortun ja piparin huiviini :)

Tämäkin päivä meni keittiössä. Jotenkin luulin että tänään olisi jo helpottanut, mutta eipäs. NYT on kaikki valmista joulua varten - huominen blogikin on melkein valmiiksi tehty. Ja kello on kohta yksitoista... Vaikka en mä kyllä muista yhtään aatonaattoa kun olisin mennyt ajoissa nukkumaan :D


Mutta kaikki tarvittava on nyt paketoitu ja pakattu kasseihin odottamaan huomista.  Paketteja tulikin niin monta ja niin hankalasti kannettavia - painaviakin - että oli tilattava veli hakemaan meidät juhlapaikalle - eli iskän luo. Joulutontulle <3


Mua vieläpä valvottiin koko päivä, että varmasti hoidan hommat oikein. Valvojaa tosin kyllästytti kolmas päivä keittiössä ^_^


Tän paketin avaamista oon odottanu pikkujouluista asti. Oon siis ollu kiltti. Tänään tosin posti toi bestikseltä toisenkin lahjan, ja sen mä revin mitään ajattelematta auki siinä hirmuisessa päiväkiireessäni joka mulle iski. Ja arvatkaa mitä sieltä paljastu? Jeiii - mä pääsen kuin pääsenkin kuuntelemaan Jutan luentoa Espooseen tammikuussa :D

Mutta nyt mä otan mukillisen glögiä, venyttelen vähän selkäparkaani ja alan pikkuhiljaa rauhottumaan. Huomenaamulla vielä päivitän ja sitten mäkin vetäydyn joulurauhan huomaan pariksi päiväksi.

Tai mistäs sitä tietää jos mulle tuleekin hirmu tärkeää rapostoitavaa teille ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentteja? Ajatuksia? Ruusuja tai risuja? Anna tulla :D