lauantai 1. maaliskuuta 2014

Pullaton laskiaispulla ja peppuleirin alku!

Mä oon keskittyny viime aikoina aika paljon ruokaan, enkö ookkin? No, TÄNÄÄN alkaa kuitenkin se Body Campin Booty Camp, joten treenijuttuakin on varmasti tulossa ;) Lisäks oon miettiny kestäiskö nivelparat juoksuhaastetta, tai keksiskö jotain muuta lisäpainetta vielä tuon peppuleirin lisäks...

Nyt kuitenkin on pakko höpistä taas syömisistä - ei edes ruoasta vaan herkusta! Mua niin harmitti laskiaispullagallupit ja hehkutukset ympärillä, kunnes keksin että mähän voin säveltää itselleni pullattoman laskiaispullan! Eniten mua kaihersi se mantelimassattomuus mikä mun elämääni pullanpuutteessa oli hiipinyt - hilloahan nyt kuitenkin voi syödä vaikka lettujen kanssa (Juu, kuulun vannoutuneisiin matelimassapuoluelaisiin).

En kuitenkaan halunnut syödä vain mantelimassaa kermavaahdolla... Sekoitin pari senttiä mantelimassapötköstä noin desiin maustamatonta jugurttia. (Mantelimassani oli jääkaappikylmää joten lämmitin sitä viisitoista sekuntia mikrossa notkistaakseni sitä vähän.) Lisäsin myös pari teelusikallista kookosmaitoa. Sitten vain hyvin sekaisin.
Lusikoin seoksen lasin pohjalle ja päälle laitoin tietenkin ison läjän kermavaahtoa. Ja koska en osaa olla säveltämättä aina vähän lisää, valutin kermavaahdon päälle hunajaa ja ripottelin Puritionin Superseed-siemen- ja pähkinärouhetta.
Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan tätä hässäkkää jos vain on mantelimassalainen :)


Muuten mä oonkin syönyt terveellisesti. Paitsi LIIAN VÄHÄN! Mä oon ihan vakuuttunu siitä että hiilarit on mulla aika alhasissa lukemissa, kun en vaan osaa mättää isoja määriä riisiä tai pottua... Hedelmiä oon yrittäny syödä sit lisäks.
Nuo pekoniin käärityt cheddarjuustotäytteiset pepperonit oli toki ihan harkittu osa mun terveellistä ruokavaliota :P Kikhernepihvit oli raivostuttavan erilaisen vaikeet tehdä ilman vehnäjauhoja, mutta hyviä niistäkin tuli, niiden reseptiä ens kerralla kun löydän kuvat jostain :D


Oon mä saanu liikuttuakin vähän. Ettei ihan tuu järkytystä kun ens viikolla alkaa treeni... Eilen kävin kuopuksen kanssa tarkastamassa läheisiä ulkoilureittejä. Osa teistä on vielä jäässä, niin ettei viitsi hikilenkille lähteä vielä. Samalla kurkin ojapenkkoihin ja totesin että vaikka mulla on jo kevät niin kasveilla ei - ei ollut horttaa vielä puskemassa esiin. Ei tosin ihmekään, sillä maa oli edelleen jäässä. Tuossa alaoikealla näkyy yks syy miksi mä tykkään asua täällä missä asun - mä asun kaupungissa, lähiössä ja kaikki palvelut on ihan vieressä ja silti maaseutua ja metsäpolkuja on kävelymatkan päässä. Mikäs sen mukavampaa :D

Sulavaa jäätä, lintujen laulua ja pajunkissoja - ja pääsiäiseen on vielä lähes kaksi kuukautta O.o

Heti yöllä vuorokauden vaihduttua oli pakko hilpasta Body Campin sivulle katsomaan onko treeniohjelmat ja ruokavaliot julkaistu - ja siellähän ne. Nyt menee varmaan tämä päivä sulatellessa... Ruokaa pitää mättää aikamoisia kasoja, mutta ensivilasulta näyttää kyllä hyvältä nuo ohjeet. Ähkyjä odotellessa :D Salitreeniä on kolme kertaa viikossa mikä sopii mulle mainiosti. Tosiaan vasta ohjeita silmäilleenä ja pari sanaa ryhmäläisten kanssa vaihtaneena voin sanoa, että oon tosi positiivisesti yllättynyt siitä miten hyvin jokaisen omat toiveet ja tavoitteet on Body Campilla otettu huomioon. Mä kerroin haluavani kasvaa - sain kunnon mättöeväät. Mä kerroin haluavani peffan lisäks yläkroppatreeniä - mä sain sitä. Lisäks treenikertoja on mulle sopivasti. Hyvältä vaikuttaa siis!

Kasatakseni lisää treenipaineita itelleni pistän teillekin nähtäväks mun "nyt"- aka "ennen"-kuvat. Mä odotin että oisin lössähtänyt jo samaan löllömalliin jossa olin viime kesänä, mut jos ei nyt mitään parannusta oo tapahtunut niin ei tuo ihan pahallekaan näytä (kunhan ei lasketa kankun sellukoloja) :) Siitä vaan sit hiomaan kroppaa parempaan malliin :D


Nyt mä lähden väsäämään jättimäisen aamupalan ja sit katsastamaan mun uuden salin - tänään on avajaiset ja treenaamaan pääsee sit ens viikolla. Jei! 

4 kommenttia:

  1. Tsemppiä Heidi booty campiin! Ne ruokamäärät tuntuu aluksi ihan hirveiltä, mutta anna palaa vaan ja lopputulos on kiitettävä :) Meille MSF2 ryhmäläisille tarjoutui kans mahdollisuus ostaa booty camp integroituna omiin ohjelmiin ja minähän ostin tuon ahteriosuuden kans :) PERÄssä tullaan :D Maaliskuun lopussa saadaan ekat booty ohjelmat päivitysten mukana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :D Eilen testasin aamupalaa ja olihan se iso satsi. Sen kun olin saanu syötyä niin kohta olikin jo taas nälkä O.o Tänään taas on mennyt homma penkin alle kun iski luomisvimma heti aamusta - maalasin kahvin voimalla ja nyt vasta tajusin alkaa miettimään ruokapuolta... Onneks alotan "viralisesti" huomenna, pitää kaupassakin käydä täydentämässä ruokavarastoja :D En malta odottaa että pääsen kokeilemaan treenejä :D

      Poista
  2. suosittelisitko bootycamppia nyt syksyn piristykseksi? toimiko ohjelma?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä ehdottomasti suosittelen :)

      Ohjelmat oli tosi hyviä, vaikka mulla jäikin sairastelun vuoks melkein koko keskimmäinen satsi salijuttuja väliin. Nyt voisikin syksyllä ottaa tavotteeksi käydä treenit uudestaan läpi.

      Lisäks tykkäsin ihan hirmuisesti siitä että saliohjelmat ja ruokavaliot räätälöitiin toiveiden mukaan :)

      Poista

Kommentteja? Ajatuksia? Ruusuja tai risuja? Anna tulla :D