torstai 13. helmikuuta 2014

Kymmenen kysymyksen haaste!

52 viikon Noora haastoi minut blogissaan We heart It-aiheiseen haasteeseen. Vastaa siis näihin seuraavaan kymmeneen kysymykseen http://weheartit.com - sivun kuvien kautta. Etsi itsellesi sopivia kuvia ja tee niistä kollaasi tai käytä vain yhtä täydellistä kuvaa. Inspiroidu ja haaveile!



1. Unelmahiuksesi?

Jep, ei mitään luonnollista. Ja mun tukka kiittää :D

2. Unelmakaupunkisi?

Tää oli hirmu vaikee, etenkin kun en oo ollenkaan reissunaisia. Mut Helsinki on kiva ja Reykjavikin ja Berliinin tahtoisin nähä. Ainakin. Sit joskus :)

3. Unelmatalosi?

Tykkään kaikesta söpöstä. Ja vanhasta. Kitchistäkin.

4. Lempivaatteesi?

Strechfarkut, huppari, prätkärotsi jam lenkkarit on mun ykköslempparit. Ja verkkarit ^_^ Hienostellessa tykkään gootista sun muusta vähän erilaisesta. Ja musta, se vaan on mun väri.

5. Mitä teet mieluiten vapaapäivänäsi?

Syön, saleilen, kävelen, kuvaan, luen, löhöön kissojen kanssa tai pidän muksujen kanssa leffaillan :)

6. Tavaroita tai asioita joita haluaisit?

Onhan niitä, mut isoimmat toiveet ois oma talo ja sit noita rahalla saamattomia. Ja se, että lapsilla ois kaikki aina hyvin :)

7. Keneltä haluaisit näyttää?

Mä oon vaan vähän liian laiska vielä tuollaseen...

8. Unelmiesi ammatti?

Hyvinvointia, liikuntaa, ravintoa, kauneutta... Ne kun sais yhdistettyä :)

9. Asioita joita rakastat?

Ruoka (ajatella!) ja kuohuviini, mut nekään ei ois mitään jos ei ois perhettä ja ystäviä kenen kan nauttia <3
Positiivisuus on ihanaa, saleilu on ihanaa, löhöpäivät on mahtavia ja nukkuminen... <3

10. Satunnainen kuva.

Juu, en voinu valita vaan yhtä kun niitä löyty niin monta :D


Ja mä haastan tähän seuraavat blogit:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentteja? Ajatuksia? Ruusuja tai risuja? Anna tulla :D